Thursday 27 June 2019

Αυτοεκτίμηση: μαθαίνω να με εκτιμώ και να αναγνωρίζω την προσωπική μου αξία!

Αναγνωρίζοντας την καθοριστική σημασία της παιδικής ηλικίας στη διαμόρφωση της αυτοεκτίμησης, τα νηπιαγωγεία συμμετείχαν σε συνεργατικές δράσεις με στόχο την καλλιέργεια και ενίσχυσή της.


1η δράση: Εγώ μπορώ... Εσύ;  I can ... can you?

Τα σχολεία χωρίστηκαν σε 5 ομάδες με στόχο να παρουσιάσουν τι μπορούμε να καταφέρουμε με κάθε μέλος του σώματος μας με τη μορφή  ψηφιακής αφίσας, e-book, video, ποιήματος και ηλεκτρονικού παιχνιδιού αντίστοιχα.



Οι παρουσιάσεις των ομάδων

Βίντεο




                                              Παιχνίδι

https://learningapps.org/watch?v=pwmmmnyc518

E-book
 
https://issuu.com/viviaravani/docs/feet

Ποίημα

 

Ψηφιακή αφίσα



2η δράση: Έκθεση Φωτογραφίας


Χρησιμοποιώντας ως ερέθισμα το λεύκωμα του Γιάννη Ψυχοπαίδη "Polaroids 1977-2010, δημιουργήθηκε μια έκθεση με φωτογραφίες κολάζ από όλα τα μέλη του σώματος. Τα κολάζ που έφτιαξαν όλες οι ομάδες αναρτήθηκαν σε μια online εκθεση φωτογραφίας με τίτλο "ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ".










3η Δράση: Δημιουργία παιχνιδοτράγουδου

Πρόκειται για το παιχνιδοτράγουδο "Κοίταξε με πως μπορώ" που δημιουργήθηκε συνεργατικά από όλα τα σχολεία και το τραγουδήσαμε στο ρυθμό του "Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ".

http://meetingwords.com/K7MxcPnp8n


Ακούστε το εδώ!
 
4η δράση: Beebot challenge

Η κάθε ομάδα ζωγράφισε μια κάρτα οδηγό με το αντίστοιχο μέλος του σώματος και δυο κάρτες με ενέργειες που κάνει το συγκεκριμένο μέλος και τις ανέβασε σε έναν συνεργατικό ψηφιακό πίνακα ανακοινώσεων padlet. Κάθε νηπιαγωγείο χρησιμοποίησε τις κάρτες δημιουργώντας όπως ήθελε έναν χάρτη με στόχο το beebot να πάει εκεί που ορίζει η κάρτα οδηγός και μόλις φτάσει τα παιδιά να κάνουν την ενέργεια που τους δείχνει η κάρτα. Το παιχνίδι επίσης μπορεί να παιχθεί και ως επιδαπέδιο!
 

Δημιουργήθηκε με το Padlet

 
 5η δράση: Το βάζο του "Είμαι..."

Μαθαίνουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και να τον εκτιμάμε φτιάχνοντας κάθε τάξη το δικό της βάζο αυτοεκτίμησης. Ένα βάζο που περιέχει φιλοφρονήσεις και θετικά μηνύματα για τον εαυτό μας, οι οποίες δημιουργήθηκαν από όλα τα παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα σε ένα αρχείο google και αποτυπώθηκαν μοναδικά από την κάθε ομάδα.








 
 
 
 
Οι συνεργατικές δράσεις μας σε ένα φυλλάδιο:
 

0 comments:

Post a Comment