Sunday, 30 June 2019

Ας βοηθήσουμε τα τυφλά παιδιά/ Lets help The blind children

Όταν το eTwinning συναντάει το Νοιάζομαι και Δρω...
Το παραμύθι με το "Μπορώ" έγινε ηχοϊστορία και ανέβηκε στο ψηφιακό αποθετήριο: "Ηχοϊστορίες για παιδιά με προβλήματα όρασης" στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που ξεκίνησε να υλοποιείται το σχολικό έτος 2018-19 στο πλαίσιο του πανελλήνιου προγράμματος "Νοιάζομαι και Δρω".

Το Μπορώ μαθαίνει στα παιδιά να κυνηγούν τα όνειρά τους, να πιστεύουν στον εαυτό τους, να προσπαθούν και να ελπίζουν! Δε θα μπορούσε λοιπόν να λείπει από μια τέτοια προσπάθεια!




Στα πλαίσια του Νοιάζομαι και Δρω συμμετέχουμε στην προσπάθεια των σχολείων του Ν. Σερρών στη δημιουργία μιας ηχητικής βιβλιοθήκης για τα τυφλά παιδιά, ηχογραφώντας συνεργατικά την ιστορία του "Μπορώ".

Saturday, 29 June 2019

Αυτοεκτίμηση: Οι συνεργατικές δράσεις των ομάδων

Η ομάδα του κεφαλιού και οι δράσεις που υλοποιήθηκαν:



Δημιουργήθηκε με το Padlet

Η ομάδα των χεριών υλοποίησε τις παρακάτω δράσεις:







Η ομάδα των ποδιών συνεργάστηκε κι έκανε όσα παρουσιάζονται παρακάτω, αλλά και το βιβλίο των ποδιών:



Δημιουργήθηκε με το Padlet

Η ομάδα των δακτύλων και οι δράσεις της! Δείτε πόσα πολλά μπορούμε να κάνουμε με τα δάχτυλά μας!!



Δημιουργήθηκε με το Padlet

Και τέλος η ομάδα του σώματος...

 

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Xmas acts/ Χριστουγεννιάτικες δράσεις

Τα Χριστούγεννα είναι μια αγαπημένη γιορτή των παιδιών! Ας ονειρευτούμε κι ας τα γιορτάσουμε με όμορφες δράσεις στα σχολεία μας! Οι δράσεις μας ήταν οι εξής:
  1. Advent Christmas Calendar / Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο
  2. Dreamy Christmas Tree / Ονειρεμένο Χριστουγεννιάτικο δέντρο
  3. Εθελοντική Χριστουγεννιάτικη Κοινωνική δράση
Ας δούμε αναλυτικά τις δράσεις μας: 
  • Advent Christmas Calendar / Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης.

Κάθε μέρα και μια δράση διαφορετική, 
ώσπου η ημέρα των Χριστουγέννων να 'ρθει!!
Δείτε το ημερολόγιό μας εδώ:



Αποφασίσαμε λοιπόν κάθε μέρα να είναι ξεχωριστή μέχρι να φτάσουν τα Χριστούγεννα.
Μερικές από τις δράσεις που υλοποιήθηκαν στα σχολεία μπορείτε να δείτε παρακάτω:

Τα αστεράκια χορεύουν

Μια γιρλάντα από αστέρια

Τα συννεφοστολιδάκια
Μαθαίνουμε και λέμε τα Κάλαντα
Γράφουμε γράμμα στον Άι Βασίλη

Στέλνουμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη
Διαβάσαμε τη Φρικαντέλα και παίξαμε ομαδικά παιχνίδια
ή βρήκαμε ευκαιρία να ασχοληθούμε  με ένα Κρυπτόλεξο!
Ετοιμάσαμε συννεφοστολιδάκια και άλλα χειροποίητα στολίδια για το δέντρο μας.
Φτιάξαμε και φάτνες!
Και πολλές άλλες κατασκευούλες!!


Τα αδερφακια του Μπορώ.....σχημάτισαν ενα συννεφενιο χριστουγεννιατικο δέντρο !!

Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι
 κάρτες με ευχές, προσκλήσεις για τη γιορτή, γλυκά , ημερολόγια για το νέο έτος και ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης

  • Dreamy Christmas Tree / Ονειρεμένο Χριστουγεννιάτικο δέντρο
Ετοιμάσαμε και το Χριστουγεννιάτικο δέντρο των ονείρων μας, όπως το είχε φανταστεί κάθε σχολείο και το προσθέσαμε σε ένα κοινό ψηφιακό πίνακα(padlet),


Δημιουργήθηκε με το Padlet

κι έτσι δημιουργήσαμε μια αφίσα το Χριστουγεννιάτικο δέντρο των ονείρων όλων των συνεργαζόμενων σχολείων για τη χριστουγεννιάτικη εθελοντική μας δράση.



  • Εθελοντική Χριστουγεννιάτικη Κοινωνική δράση
Αυτά τα Χριστούγεννα τα 15 νηπιαγωγεία εταίροι του προγράμματος αποφασίζουμε να ενισχύσουμε το Πρότυπο Σχολείο του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.
Χωριζόμαστε σε 3 ομάδες και στέλνουμε αναλώσιμα υλικά,βιβλία και παιχνίδια στο 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας για να τα μεταφέρουν οι εκπαιδευτικοί στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.
Δείτε στο παρακάτω ψηφιακό πίνακα τη συνεισφορά του κάθε σχολείου στην εθελοντική αυτή δράση:

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Με όλη την αγάπη και τον ενθουσιασμό για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα εκπρόσωποι εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά του προγράμματός μας επισκέφτηκαν την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 το Πρότυπο Σχολείο του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου μεταφέροντας τα δωροπακέτα, που κατέφθασαν από όλα τα σχολεία του προγράμματος.
Επίσης, τους χαρίσαμε τη μασκότ του έργου μας, "το Μπορώ", ένα επιτραπέζιο συνεργατικό παιχνίδι που δημιουργήσαμε, "το Βάζο του Είμαι" και "το τραγούδι του Μπορώ" για να παίρνουν δύναμη κι ελπίδα.
Τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τα παιδιά τους υποδέχθηκε ο διευθυντής του σχολείου, ο κ. Παϊσης Παυλίδης και ο διευθυντής της κλινικής, που τους συνεχάρη για την παραπάνω δράση.
Τραγούδησαν όλοι μαζί τα κάλαντα, δόθηκαν τα δώρα τους και συζήτησαν για όσα μαθαίνουμε στο πρόγραμμά μας! Χόρεψαν, τραγούδησαν, ζωγράφισαν μαζί με τα παιδιά που νοσηλεύονταν κι έφυγαν με θετικά συναισθήματα!





Τα Χριστούγεννα είναι πιο όμορφα όταν προσφέρεις αγάπη!

Όμορφα Χριστούγεννα σε όλους!!

Thursday, 27 June 2019

Αυτοεκτίμηση: μαθαίνω να με εκτιμώ και να αναγνωρίζω την προσωπική μου αξία!

Αναγνωρίζοντας την καθοριστική σημασία της παιδικής ηλικίας στη διαμόρφωση της αυτοεκτίμησης, τα νηπιαγωγεία συμμετείχαν σε συνεργατικές δράσεις με στόχο την καλλιέργεια και ενίσχυσή της.


1η δράση: Εγώ μπορώ... Εσύ;  I can ... can you?

Τα σχολεία χωρίστηκαν σε 5 ομάδες με στόχο να παρουσιάσουν τι μπορούμε να καταφέρουμε με κάθε μέλος του σώματος μας με τη μορφή  ψηφιακής αφίσας, e-book, video, ποιήματος και ηλεκτρονικού παιχνιδιού αντίστοιχα.



Οι παρουσιάσεις των ομάδων

Βίντεο




                                              Παιχνίδι

https://learningapps.org/watch?v=pwmmmnyc518

E-book
 
https://issuu.com/viviaravani/docs/feet

Ποίημα

 

Ψηφιακή αφίσα



2η δράση: Έκθεση Φωτογραφίας


Χρησιμοποιώντας ως ερέθισμα το λεύκωμα του Γιάννη Ψυχοπαίδη "Polaroids 1977-2010, δημιουργήθηκε μια έκθεση με φωτογραφίες κολάζ από όλα τα μέλη του σώματος. Τα κολάζ που έφτιαξαν όλες οι ομάδες αναρτήθηκαν σε μια online εκθεση φωτογραφίας με τίτλο "ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ".










3η Δράση: Δημιουργία παιχνιδοτράγουδου

Πρόκειται για το παιχνιδοτράγουδο "Κοίταξε με πως μπορώ" που δημιουργήθηκε συνεργατικά από όλα τα σχολεία και το τραγουδήσαμε στο ρυθμό του "Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ".

http://meetingwords.com/K7MxcPnp8n


Ακούστε το εδώ!
 
4η δράση: Beebot challenge

Η κάθε ομάδα ζωγράφισε μια κάρτα οδηγό με το αντίστοιχο μέλος του σώματος και δυο κάρτες με ενέργειες που κάνει το συγκεκριμένο μέλος και τις ανέβασε σε έναν συνεργατικό ψηφιακό πίνακα ανακοινώσεων padlet. Κάθε νηπιαγωγείο χρησιμοποίησε τις κάρτες δημιουργώντας όπως ήθελε έναν χάρτη με στόχο το beebot να πάει εκεί που ορίζει η κάρτα οδηγός και μόλις φτάσει τα παιδιά να κάνουν την ενέργεια που τους δείχνει η κάρτα. Το παιχνίδι επίσης μπορεί να παιχθεί και ως επιδαπέδιο!
 

Δημιουργήθηκε με το Padlet

 
 5η δράση: Το βάζο του "Είμαι..."

Μαθαίνουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και να τον εκτιμάμε φτιάχνοντας κάθε τάξη το δικό της βάζο αυτοεκτίμησης. Ένα βάζο που περιέχει φιλοφρονήσεις και θετικά μηνύματα για τον εαυτό μας, οι οποίες δημιουργήθηκαν από όλα τα παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα σε ένα αρχείο google και αποτυπώθηκαν μοναδικά από την κάθε ομάδα.








 
 
 
 
Οι συνεργατικές δράσεις μας σε ένα φυλλάδιο: